ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΟΥ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΗ ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ, ΣΤΗΝ Β3 ΑΘΗΝΩΝ, ΣΤΟ ΝΟΤΙΟ ΤΟΜΕΑ
ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ''ΕΛΗΝΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ-Ε.ΣΥ'' ΣΤΟ ORFEAS WEB TV ΣΤΙΣ 13-10-2020
ΤΟΥ ΠΩΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟΤΕΡΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟΝΟΗΤΗ.
ΕΙΠΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΟΤΙ «…ΗΔΗ ΚΑΤΑΤΕΘΗΜΕΝΑ 600 ΔΙΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ…» ΔΕΝ ΕΙΠΕ
ΘΑ ΚΑΤΑΘΕΣΩ ΤΟ ΕΠΡΑΞΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ.
ΑΛΛΑ ΜΟΛΙΣ ΔΙΑΒΑΣΑΝ ΤΟΥΣ ΤΡΕΙΣ ΛΟΓΙΚΟΤΑΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ:
(End National Debt) ύψους 6οο.οοο.οοο.οοο $ Η.Π.Α., από την Ελληνική Κυβέρνηση, όπως αυτή έχει ήδη υποβληθεί προς αυτήν από 28-9-2012.
Β) Να γίνει λογιστικός έλεγχος του χρέους από επιτροπή διεθνών πραγματογνωμόνων υπό την εποπτεία των ανώτατων δικαστών του Αρείου Πάγου, για την εξακρίβωση του πραγματικού ύψους του δημοσίου χρέους και
Γ)
Να αποδοθούν ευθύνες στους υπεύθυνους κρατικούς πολιτικούς και δημοσίους παράγοντες.
Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ ΔΙΟΤΙ ΕΑΝ ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΟΤΕ ΟΛΟΙ ΕΛΕΓΑΝ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΕΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΣΕ ΑΤΑΚΤΗ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ ΒΕΝΖΙΝΗ ΤΡΟΦΙΜΑ ΨΩΜΙ ΚΛΠ ΚΑΙ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΑΠ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ ΟΛΟΙ.
ΟΛΑ ΤΑ ΜΜΕ ΤΟΤΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΤΑΚΤΗ ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΑΝ ΤΑ 600 ΔΙΣ ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΑΠΟΤΟΜΑ.
Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΕΔΩΣΕ ΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΝ ΤΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ ( ΤΟΤΕ ΗΤΑΝ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ) ΚΑΙ Η ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΗΤΑΝ ΜΕ ΕΠΙΤΟΚΙΟ 0,5 % ΜΕ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΑΠΟΠΛΗΡΩΜΗΣ 100 ΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΟΜΟΛΟΓΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΑ ΕΙΧΑΝ ΕΥΤΕΛΙΣΕΙ ΤΟΤΕ ΣΤΟ 10% ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΤΟΥΣ ΑΞΙΑΣ ΟΙ ΛΕΓΟΜΕΝΕΣ ΑΓΟΡΕΣ ΕΝΩ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΣΤΟ 100%.
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΟΜΩΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΤΟ ΜΝΗΜΟΝΙΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΜΜΕ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΠΑΡΑΚΡΑΤΙΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥΣ ΝΑ ΛΟΙΔΟΡΗΣΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΜΕ ΠΑΙΔΑΡΙΩΔΗΣ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΕΣ.
ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΟΜΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΑΝΤΙΛΗΦΘΗΚΑΝ ΤΙ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ ΕΝΩΘΗΚΑΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΕΧΕΙ ΣΥΜΒΕΙ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΟΜΑΔΕΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ end ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΧΑΝ ΗΔΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΠΡΙΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΤΩΝ 600 ΔΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ.
ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΟ 2014 ΙΔΡΥΘΗΚΕ Ο ΠΡΩΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ Ε.ΣΥ.-ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕ Ο ΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΙΔΡΥΣΕ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΜΕ ΑΚΟΜΗ 4 ΑΤΟΜΑ.
ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΜΕ ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΑ ΠΑΝΤΑ ΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΟΥΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΤΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΣΤΟΝ ΙΔΙΟ ΣΤΟΧΟ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟ.
(ΤΗΝ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΣ ΤΟ «ΚΡΑΤΤΕΙΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ»).
ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΕΝΑ ΕΤΟΣ ΟΙ ΤΟΠΙΚΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΕΙΧΑΝ ΞΕΠΕΡΑΣΕΙ ΤΟΥΣ 100 ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΖΥΜΩΣΕΙΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ Η ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΑΙΤΗΘΗΚΑΝ ΟΙ ΤΟΠΙΚΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ.
Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΩΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2015 ΕΚΤΕΛΕΣΕ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΟΛΗ ΤΗΣ ΒΑΣΗΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΩΝ ΤΟΠΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑ ΔΗΜΟ ΑΛΛΑ ΣΥΝΕΛΕΞΕ ΚΑΙ 1016 ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΝΕΚΡΙΝΕ ΤΗΣ ΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ.
ΕΙΜΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΡΥΤΙΚΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ΠΟΥ ΙΔΡΥΘΗΚΕ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΚΕΝΤΡΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΧΩ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΩΣ ΜΕΛΟΣ Δ.Σ. ΣΤΟ ΑΙΤΗΜΑ ΤΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΩΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ 1016 ΠΟΥ ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΨΑΜΕ ΜΕ ΕΛΕΦΘΕΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ ΚΑΙ ΠΛΗΣΗ ΕΠΙΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ.
ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΣΥΝΕΒΗ ΔΙΟΤΙ ΟΙ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΕΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΑΠΟΔΕΚΤΗ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ ΤΟΤΕ ΩΣΤΕ ΝΑ ΞΕΧΡΕΩΣΕΙ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΕΡΕ.
ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕ ΚΑΘΕ ΝΟΜΙΜΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΩΣ ΜΙΑ ΜΟΝΑΔΑ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΟΠΩΣ ΚΑΘΑΡΙΣΕ Ο ΗΡΩΑΣ ΗΡΑΚΛΗΣ ΤΟΥΣ ΣΤΑΒΛΟΥΣ ΤΟΥ ΑΥΓΕΙΑ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ
ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΟΠΟΤΕ ΚΙ ΕΓΩ ΩΣ ΕΝΑ ΚΥΤΤΑΡΟ ΤΗΣ ΟΛΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΠΟΛΙΤΕΥΟΜΑΙ ΩΣ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΜΟΥ
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ.
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΙΟ ΙΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ Η ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΑΚΟΜΗ ΚΙ ΑΠ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗ ΜΑΣ.
2η ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΣΑΝ ΕΝΝΟΙΑ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΣΗΜΕΡΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΣΤΙΑΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΑΥΡΙΑΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ. ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΤΕ ΜΙΑ ΕΙΚΟΝΑ.
ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΗΜΕΡΑ;
ΓΙΑ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΚΑΤΙ ΕΥΡΥΘΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ.
ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕ «ΠΑΙΔΕΙΑ» ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΔΙΟΤΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ :
ΑΡΑ
ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ, Η ΠΑΙΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ: ΜΑΘΗΣΗ - ΜΕΛΕΤΗ - ΠΑΙΧΝΙΔΙ - ΑΘΛΗΣΗ -
ΑΘΛΟΙ - ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ - ΑΝΕΛΙΞΗ - ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ - ΕΝΘΥΜΗΣΗ - ΑΛΗΘΕΙΑ -
ΓΝΩΣΗ, ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΑ ΑΠΛΕΤΗ ΓΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΚΑΙ ΒΙΟ ΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΜΕ ΤΗΝ
ΕΝΣΑΡΚΩΣΗ ΣΟΥ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΓΑΙΑ - ΔΗΜΗΤΡΑ - ΑΡΤΕΜΗ.
ΟΠΩΣ ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΓΕΙΩΘΕΙ ΚΑΙ ΧΑΡΑΧΘΕΙ ΣΤΑ ΙΕΡΑ ΕΛΛΑΝΙΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΗΣ ΑΙΘΕΡΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΕΙΩΣΕΙ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΝΩ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΣΤΟ SITE ΚΑΙ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΝΟΗΣΟΥΝ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ.
ΜΕ ΒΑΣΗ ΛΟΙΠΟΝ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΟΡΙΣΜΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΗΜΕΡΑ ΑΛΛΑ ΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΥΠΑΚΟΥΩΝ ΔΟΥΛΩΝ ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΛΕΕΙ ΤΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ.
3η ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΥΠΟΧΡΕΩΝΕΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΠΑΠΑΓΑΛΙΖΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΣΤΗΘΙΣΟΥΝ ΒΙΒΛΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΝΑ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΚΑΛΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΘΕΛΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ ΓΙ ΑΥΤΟ
ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ
ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΜΩΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ Η ΟΠΟΙΑ ΠΗΓΑΖΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΟΣΩΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΧΩ ΕΡΓΑΣΤΕΙ ΣΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΕ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΙ ΕΧΩ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΜΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΒΑΘΜΙΔΩΝ ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.
ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ «ΚΑΛΟΙ» ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΥΨΗΛΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΙΔΙΩΣ ΣΤΗΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΑΠΟΣΤΗΘΙΖΟΥΝ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΒΙΒΛΙΑ
ΑΥΤΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΟΝΤΩΣ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΥΠΟΔΟΜΗ ΤΗΣ ΟΡΘΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑΣ.
ΕΧΩ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΡΙΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ Β ΚΑΙ Γ ΛΥΚΕΙΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΑΝΑΣΑ ΟΤΑΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΙ ΕΞ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΠΡΟΘΥΡΑ ΤΙΣ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ Η ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΙΔΑΚΤΕΑ ΥΛΗ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΤΗΘΙΣΟΥΝ.
ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕΙ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΑΥΤΟΚΤΟΝΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΟΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΕΡΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΓΡΑΨΟΥΝ ΚΑΛΑ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟΤΥΓΧΑΝΟΥΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΥ ΣΤΡΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΤΟΥΣ
ΣΕ ΑΥΤΟ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΜΕΡΙΔΑ ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΟΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΘΕΩΡΟΥΝ ΩΣ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑ Η ΑΠΟΤΥΧΙΑ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΟΥΣ.
ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΑΛΙΣΤΑ ΕΧΩ ΔΕΙ ΣΕ ΑΡΚΕΤΕΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ «ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑ ΕΓΩ ΩΣ ΓΟΝΙΟΣ»
ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΛΑΘΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΛΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΘΕΩΡΩΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΒΟΗΘΟΥΝ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΔΕΝ ΡΩΤΗΣΑΝ ΠΟΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥΣ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΓΟΝΕΑ ΤΟΥ.
4η ΤΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙ Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΟΤΑΝ ΠΑΡΕΙ ΤΗ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ
Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΘΑ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΗ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΣΤΕΡΕΩΣΗ ΜΕ ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΕΣΗ ΤΑ ΕΛΛΑΝΙΑ ΑΞΙΑΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΩΣΤΕ ΚΑΘΕ ΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΣΥΓΓΡΑΜΜΑ ΒΙΒΛΙΟ ΚΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΤΥΧΕΣ ΤΟΥ ΒΙΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΑΡΕΤΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ.
ΜΠΟΡΕΙ ΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΠΕΙΡΗ ΑΡΕΤΗ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝ ΠΟΛΙΤΗΣ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ.
ΘΑ ΣΑΣ ΔΙΑΒΑΣΩ ΜΕΡΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΑΥΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΤΗΛΕΘΕΑΤΕΣ ΣΑΣ ΠΩΣ ΒΓΑΙΝΕΙΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΗΝ ΛΗΘΗΣ ΚΑΙ ΕΙΣΕΡΧΕΣΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΝΙΑ ΚΟΣΜΟΘΕΑΣΗ Η ΟΠΟΙΑ ΕΜΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ:
"Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό"
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΑΙΔΕΙΑ:
1.0. ΠΑΙΔΕΙΑ
Η Ελλήνων Πολιτεία θεωρεί την παιδεία ως τον κρισιμότερο και πιο νευραλγικό τομέα της κοινωνίας.
Το πρόγραμμα είναι να διαθέσει τεράστια κεφάλαια ώστε να δημιουργηθεί η υλικοτεχνική δομή για την άριστη και πλήρη παιδεία των Ελληνόπουλων.
Ο σκοπός της Ελλήνων Πολιτείας είναι η πλήρης και ολοκληρωμένη παιδεία.
Το κτίσιμο του πνεύματος και του σώματος είναι υποχρέωση την Πολιτείας η οποία αναλαμβάνει πλήρως ως καθήκον της ενώπιον του Γένους μας.
1.1 Τα σχολεία θα είναι τα εκκολαπτήρια των νέων Ελληνικών Γενεών και θα λειτουργούν για την παραγωγή των νέων πολιτών με τη δόμηση του σώματός τους, της ψυχής τους και του πνεύματος τους ώστε να αξιώνονται για να πάρουν την Ελλήνων Πολιτεία στα χέρια τους.
1.2. Τα σχολεία χωρίς κανένα οικονομικό περιορισμό θα έχουν ότι κάθε σύγχρονη υλικοτεχνική υποδομή απαιτεί για την επίτευξη του σκοπού τους μέχρι θέατρα για παραστάσεις μάθησης όπως μας κληροδότησαν οι προγονοί μας.
Αυτό σημαίνει ότι το σχολείο θα ικανοποιεί και θα αναπτύσσει όλη την δημιουργική ικανότητα των Ελληνόπουλων. Εκτός από την παιδεία της πνευματικής μάθησης κάθε σχολείο θα έχει όλες τις υποδομές αθλοπαιδιών σε ατομικά και σε συλλογικά αθλήματα.
Οι αθλητικοί σύλλογοι, τα σωματεία κλπ δεν θα έχουν λόγο ύπαρξης στην Ελλήνων Πολιτεία εφόσον θα ενσωματώνονται από λειτουργικής άποψης με τα σχολεία. Σε οποιοδήποτε άθλημα έχει ταλέντο, έφεση ή αρέσκεια το Ελληνόπουλο θα έχει την ευκαιρία να την εξασκεί εντός των εγκαταστάσεων του σχολείου του.
1.3. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τον πλήρη εξοπλισμό και την απαραίτητη στελέχωση από τους ικανότερους εκπαιδευτές - προπονητές για κάθε συγκεκριμένο άθλημα. Έτσι θα υπάρχει μια ταυτόχρονη παιδεία των Ελληνόπουλων και στο σώμα και στο πνεύμα γιατί και τα δύο πρέπει ταυτόχρονα να γυμνάζονται.
1.4. Επίσης κάθε σχολείο θα περιλαμβάνει τις πιο άρτιες εγκαταστάσεις για την κάλυψη των έμφυτων τάσεων που υπάρχουν στον άνθρωπο για την ανάδειξη της καλαισθησίας με την τέχνη. Κάθε Ελληνόπουλο θα μπορεί να συμμετέχει σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα μάθησης μουσικής, σε οποιοδήποτε μουσικό όργανο αρέσκεται καθώς και φωνητικής έκφρασης.
1.5. Ιδιαίτερη βαρύτητα θα δοθούν για την κάλυψη των καθαρά Ελληνικών τεχνών, έκφρασης της καλαισθησίας όπως θέατρο, ζωγραφική, γλυπτική, αγγειοπλαστική και κάθε μορφή καλλιτεχνίας.
1.6. Το Ελληνόπουλο θα έχει ολοκληρωμένο πρόγραμμα παιδείας μάθησης, εξάσκησης, προετοιμασίας, εκγύμνασης σωματικής- πνευματικής, μόνο εντός του σχολείου.
1.7. Σήμερα το εκπαιδευτικό σύστημα του καθεστώτος σκοτώνει την δημιουργική φαντασία, την πραγματική έφεση μάθησης των παιδιών από την πρώτη στιγμή που έρχεται σε επαφή μαζί τους. Το εκπαιδευτικό καθεστωτικό σύστημα θέλει να καταστρέφει την κριτική ικανότητα και την δημιουργική έφεση με το να εντάσσει όλους τους μαθητές σε ένα πλαίσιο αναπαραγωγής συγγραμμάτων και ιδεών που να μπορεί να καθοδηγεί σκέψη και πράξη σύμφωνα με το σχεδιασμό που κάνουν για να εξυπηρετούνται αλλότρια προς το Έθνος μας συμφέροντα και συγκεκριμένες ομάδες (στοές, μασονικές εταιρείες, μασονικά εκπαιδευτικά συμβούλια, δογματικό ιερατείο κλπ).
1.8. Αυτό επιβάλλει την αλλαγή όλων των συγγραμμάτων που είναι για να εγκλωβίζουν την σκέψη του ανθρώπου σε σκέψεις οι οποίες δεν είναι αληθινές και δεν προάγουν το υπαρκτό και το αληθινό. Η Ελλήνων Πολιτεία θα καθιερώσει μέσα από τις δομές της συγγράμματα τα οποία θα πραγματεύονται μόνο με το πραγματικό και αληθινό της Κοσμοθέασης και της συμπαντικής θέσης του ανθρώπου που βρίσκεται στον πλανήτη γη.
(Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό)
Τα συγγράμματα μας μέσα στα πλαίσια του αληθινού και του υπαρκτού θα είναι απόρροια της Πανάρχαιας Ελληνικής Γραμματείας μας και της ανελιγμένης σύγχρονης γνώσης που προέρχεται από την κυτταρική μας μνήμη.
1.9. Θα ενισχύει η Παιδεία την δημιουργική φαντασία και την κριτική ικανότητα για κρίση γιατί ο αυριανός Πολίτης πρέπει να μετέχει «κρίσεως και αρχής» σε οτιδήποτε υπάρχει ώστε να διακρίνει τι είναι δικό του τι είναι μέσα από την Κοσμοθέαση του και τι όχι (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό).
1.10. Μεγάλη βαρύτητα θα δοθεί στην Τρίτη βαθμίδα Παιδείας όπου θα διδάσκονται με δημιουργική κατεύθυνση, πραγματικές επιστήμες, σε πραγματική βάση.
1.11. Η Τρίτη βαθμίδα θα αποτελέσει το όχημα ανάπτυξης κάθε επιμέρους κλάδου ο οποίος θα αφορά τον εκπαιδευτικό, κοινωνικό, παραγωγικό τομέα της Πολιτείας μας. Θα καθιερωθεί η αληθινή θεϊκή μας γλώσσα σε όλες τις βαθμίδες μέσα από τον κλάδο της Φιλολογίας.
1.12. Οι τεχνολογικές σχολές θα αναπτύξουν οτιδήποτε χρειάζεται ο άνθρωπος και αυτό θα είναι μόνο μέσα στην νομοτελειακή θέση του ανθρώπου όπως πραγματικά αληθινά φάρμακα τα οποία δεν θα έχουν μία ένδειξη και πενήντα αντενδείξεις και ούτε θα παράγονται από εταιρείες οι οποίες ενδιαφέρονται μόνο για το κέρδος παρά τις βλάβες και τις συνέπειες που προξενούν, αλλά θα είναι μόνο προς όφελος του ανθρώπου.
1.13. Οτιδήποτε εξελίσσεται στην Τρίτη βαθμίδα θα είναι πάντα σε απόλυτη συνεργασία με τον παραγωγικό ιστό της Πολιτείας ώστε κάθε καινοτομία κάθε νεοτερισμός να εφαρμόζεται άμεσα προς όφελος ολόκληρης της κοινωνίας.
1.14. Η Παιδεία στην Ελλήνων Πολιτεία θα είναι το πανίσχυρο εργαλείο για την παραγωγή Ελλήνων Πολιτών με κρίση, επίγνωση και αυτογνωσία έτσι όπως πρέπει να είναι κάθε Έλληνας «Πολίτης».
1.15. Ιδιαίτερη σημασία θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς κάθε βαθμίδας.
Το λειτούργημα του εκπαιδευτικού στην Ελλήνων Πολιτεία είναι ύψιστο.
Οι δάσκαλοι των Ελλήνων οφείλουν να προάγουν μόνο το πραγματικό και αληθινό και με κανένα τρόπο το δογματικό.
Η Ελλήνων Πολιτεία για το τεράστιο έργο που θα παρέχουν θα τους τιμά και ηθικά και οικονομικά.
Είναι όμως υποχρέωση τους να προάγουν με τον πιο άρτιο και άριστο τρόπο το Ελλάνιο Αξιακό Σύστημα δηλαδή τις Αξίες, τις Αρχές και τους Πολιτειακούς μας Νόμους γινόμενοι οι ίδιοι φορείς αυτών.
Οφείλουν προτάσσοντας την υποχρέωση έναντι του λειτουργήματος τους να υπερβαίνουν κάθε προσωπική τους ή οικογενειακή τους κατάσταση και να υπηρετούν άριστα την θέση για την οποία τους θεώρησε άξιους και τους έδωσε η Πολιτεία.
Η Πολιτεία θα τους επιβραβεύει για τα αποτελέσματα της μετάδοσης του Ελληνικού Αξιακού Συστήματος, των γνώσεων, της κριτικής ικανότητος των εκπαιδευόμενων αλλά θα τους τιμωρεί για κάθε διαστρέβλωση του Αξιακού μας καθώς και κάθε συμπεριφορά τους η οποία προσβάλλει, θίγει, μειώνει την οντολογική θέση κάθε Έλληνα Ιθαγενή εκπαιδευόμενου καθώς και την προσωπικότητά του. Θα τιμωρείται σύμφωνα με τους νόμους της Πολιτείας.
5η ΕΧΕΙ ΜΕΡΙΜΝΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ Ο ΝΕΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΟΥΤΕ ΣΥΖΗΤΑΜΕ ΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ ΟΠΟΥ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΛΕΓΚΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΔΙΟΤΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ (ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΕΙΤΕ ΕΙΝΑΙ ΓΟΝΕΙΣ) ΕΙΝΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΜΑΤΟΦΥΛΑΚΕΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΤΟΥΣ.
ΑΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΜΕΣΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΟΥΣ ΑΥΡΙΑΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΠΑΡΑΛΑΒΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΑΝΕΛΙΞΟΥΝ ΚΙ ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΩΣΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΓΕΝΙΑ Κ.Ο.Κ.
6η ΕΧΕΙ ΜΕΡΙΜΝΗΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΓΝΩΣΗ
ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΟ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΟ Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΝΑ ΘΕΜΕΛΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΗΛΙΚΙΑΣ ΩΣΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΟΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΟΙΝΟ ΝΟΥ ΔΙΟΤΙ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
2.0. ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ
2.1. Η Ελλήνων Πολιτεία σε όλους τους Δήμους θα προσφέρει Διαρκή Ελληνική Παιδεία.
2.2. Θα κατασκευαστούν χώροι Διδασκαλίας και Φιλοξενίας για όλες τις ηλικίες, με εξειδικευμένους εκπαιδευτικούς με άξονα Διδασκαλίας την Γραμματεία μας και την αναβάθμιση σε κάθε τομέα ενδιαφέροντος των Πολιτών που θα ακολουθούν το πρόγραμμα. Στοίχημα της Πολιτείας είναι η αναβάθμιση ολόκληρης της κοινωνίας εντός του Ελλάνιου Αξιακού Συστήματος.
2.3. Θα οργανωθούν ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα για τους Έλληνες όλων των ηλικιών.
Θα επιδοτηθεί ένα «τέλος εκπαίδευσης» για κάθε Έλληνα και Ελληνίδα ξεχωριστά, ώστε να παρακολουθούν τις εκπαιδευτικές συνεδρίες και τα προγράμματα ή να οργανώνουν τέτοιες συνεδρίες και προγράμματα για «επανεκπαίδευση και επανακατάρτιση», ούτως ώστε, ο κάθε Έλληνας να ενημερώνεται για τις νέες προοπτικές, τα νέα επαγγέλματα, νέες δεξιοτεχνίες, τέχνες, γινόμενοι όλοι παραγωγικότεροι πολίτες.
3.0 ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ
3.1. Μέσα στα πλαίσια της προσφοράς της Ελλήνων Πολιτείας για Διαρκή Ελληνική Παιδεία είναι και η δημιουργία σε κάθε πόλη – κωμόπολη δημόσια βιβλιοθήκη με βιβλία της πραγματικής Ελληνικής Γραμματείας, σε ένα ιδανικό περιβάλλον εναρμονισμένο με τον ρόλο που υπηρετεί και με περιεχόμενο συγγράμματα για την γνωσιακή επιμόρφωση των Πολιτών.
3.2. Οι βιβλιοθήκες θα είναι και κέντρα πληροφοριών τα οποία θα βρίσκονται συνδεδεμένα διαδικτυακά με άλλα παρόμοια κέντρα σε όλο τον πλανήτη ούτως ώστε να μπορεί ο ενδιαφερόμενος να έχει διευρυμένη πρόσβαση.
7η ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ
ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΝ ΤΡΙΛΟΓΙΑ «ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ» «ΠΟΛΙΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑ» «ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ ΙΣΟΔΥΝΑΜΙΑ» ΓΙΑ ΝΑ ΝΟΗΣΕΙ ΔΙΚΑΙΟΤΕΡΑ ΤΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΕΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΘΕΩΡΕΙ ΩΣ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΑ ΣΗΜΕΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΚΤΙΚΗ ΔΙΕΡΓΑΣΙΑ.
ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ ΜΕ ΑΞΙΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΝΟΜΟΥΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΩΣ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ.
ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΤΝΕΛΕΥΣΙΣ ΣΤΟΝ Β’3 ΑΘΗΝΩΝ (ΝΟΤΙΟΣ ΤΟΜΕΑΣ)
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ:
Email: arhontas14@gmail.com
Τηλ: 6982049752
ΠΗΓΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου